مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-04سياسي

آغازمرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق آبگرفته خوزستان+تصاویر


با گذشت یک هفته از بارشهای اخیر در خوزستان و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق اهواز ، نیروهای امدادی و جهادی ستاد اجرایی فرمان امام همچنان مشغول خدمت رسانی به آسیب دیدگان این مناطق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام که از نخستین روزهای وقوع سیل، به خوزستان و مناطق سیل زده استان سفر کرده،از آغاز دومین مرحله خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام دراین مناطق متناسب با نیازهای مردم خبر داد.

وی افزود:درپی صدور دستور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام برای بسیج امکانات ستاد به منظور کمک به مردم سیل زده و پس از پایان مرحله اول خدمت رسانی ستاد در شهرهایی که در بارشهای اخیر دچار آبگرفتگی شده اند، مرحله دوم این امدادرسانی به مردم عزیز شهرستان های بندرامام، ماهشهر، شادگان،اهواز،کارون و هندیجان آغاز شد که این مرحله شامل نیازهای پسابحران مردم آسیب دیده می شود.

سلیمانی درخصوص جزییات این خدمات افزود:امدادرسانی دراین مرحله شامل توزیع بسته های بهداشتی ضدکرونایی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده،تهیه و توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی شامل اقلامی مانند ماکارانی، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و سایر اقلام غذایی خشک و همچنین شستشوی فرش خانه های آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازمرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق آبگرفته خوزستان+تصاویر

آغازمرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق آبگرفته خوزستان+تصاویر