مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-04سياسي

پاسخ ندادن به جنایت ترور شهید فخری زاده تنش را بیشتر می کند


برخی اعتقاد دارند که شهادت محسن فخری زاده، تله تنش است، در حالی که اقدام جنایتکاران، عین تنش بود و بی پاسخ گذاشتن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: شهید فخری زاده دانشمندی کم نظیر بود؛ تولید اولین کیت تشخیص کرونا و مدیریت پروژه واکسن ایرانی کرونا بخشی از خدمات اخیر این دانشمند بزرگ بوده است.

وی درباره ترور دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، گفت: دشمنان ثابت کردند که هدف آن ها جلوگیری از پیشرفت کشور است، گاه با ترور و جنایت و گاه با مذاکره.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه افزود: برخی اعتقاد دارند که شهادت محسن فخری زاده، تله تنش است، در حالی که اقدام جنایتکاران، عین تنش بود و بی پاسخ گذاشتن، تنش را بیشتر می کند.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: مجازات قطعی آمران و عاملان شهادت محسن فخری زاده مطالبه مردم ایران است.

وی در ادامه، بیان کرد: از زحمات مهندس جمارانی در دوران تصدی فرمانداری شهرستان تشکر می کنیم؛ مردم انتظار فرمانداری توانمند و کارآمد برای شهرستان را دارند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: گرانی موجود ریشه داخلی دارد؛ به اذعان کارشناسان، بی تدبیری در تنظیم بازار و عدم نظارت مناسب، علت وضع موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ندادن به جنایت ترور شهید فخری زاده تنش را بیشتر می کند

پاسخ ندادن به جنایت ترور شهید فخری زاده تنش را بیشتر می کند