مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-04ورزشي

فکری: برخی به دنبال خنجر زدن به استقلال از پشت هستند


سرمربی استقلال می گوید تعجب می کنم از برخی افراد خودی به دنبال خنجر زدن به تیم از پشت هستند وگرنه دشمن که دشمن است از او نباید انتظاری داشت.

- جی پلاس، محمود فکری سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش گفت : ما کارمان را دیر شروع کردیم و با توجه به این که در سه چهار فصل گذشته استقلال نتوانسته بود نتایج مورد نظر هوادارانش را به دست بیاورد از ابتدا هم می دانستیم که کار ما سخت است، ما تیم را دیر بستیم و عملا فرصت کمی برای آمادگی به منظور حضور در رقابت ها داشتیم.

صداوسیما نوشت: وی گفت: البته تا اینجای کار طبق نظر پیشکسوتان نتایج بدی نگرفته ایم و با وجود گذشت چهار هفته در جایگاه چهارم قرار داریم، اما تعجب می کنم از برخی افراد خودی که به دنبال خنجر زدن به تیم از پشت هستند وگرنه دشمن که دشمن است از او نباید انتظاری داشت، اما از خودی ها برای آرامش تیم و رسیدن به نتیجه مطلوب انتظار زیادی داریم.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: از پیشکسوتان باشگاه استقلال تشکر می کنم که در هفته های اخیر از ما حمایت های خوبی داشته اند، اما هواداران نیز بدانند که با گذشت زمان و هماهنگ تر شدن تیم قطعا بهتر از این ها در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

فکری در باره داوری ها نیز گفت: برایم جای سوال دارد که مجموعه ما هیچ اظهارنظری در مورد داوری نمی کند، ولی متاسفانه در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری: برخی به دنبال خنجر زدن به استقلال از پشت هستند

فکری: برخی به دنبال خنجر زدن به استقلال از پشت هستند