مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-04اقتصادي

700 واحد مسکونی جدید برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود


در هشت ماه سپری شده از سال جاری، 65 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و تعمیر مسکن 640 خانوار مددجو در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

- مختار خزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدمات صورت گرفته کمیته امداد در این خصوص، اظهار داشت: در این مدت 53 واحد مسکونی شهری خریداری، 180 واحد روستایی احداث و 450 واحد شهری و روستایی نیز تعمیر شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز بیش از 24 میلیارد تومان اعتبار برای بیش از دو هزار و 200 خانوار در بخش مسکن مددجویی هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان  به امضا تفاهم نامه های متعدد برای تامین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در این رابطه تفاهم نامه ای با صندوق توسعه ملی و بنیاد مسکن در راستای ساخت 42 واحد روستایی برای ایتام امضاء شده و تفاهم نامه دیگری نیز با بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه جهت احداث 700 واحد مددجویی روستایی به امضا رسیده است.

خزایی خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم نامه ای با استانداری کرمانشاه برای لوله کشی گاز منازل مددجویان و احداث حمام و سرویس بهداشتی در دست اجرا است.

وی افزود: با توجه به تورم بالای قیمت مسکن و هزینه های ساخت، اعتبارات کمیته امداد به تنهایی جوابگویی رفع نیاز خانواده ها نیست به همین خاطر از گروه های جهادی و خیرین در بخش مسکن درخواست داریم که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 واحد مسکونی جدید برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود

700 واحد مسکونی جدید برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود