مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-04سياسي

آمریکا و اروپا مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست


نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: باید مسئولان و مردم با تکیه بر توان داخلی و حل مشکلات درون کشور با وحدت و همدلی مشکلات را حل کنند.

- ایسنا/تهران نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: باید مسئولان و مردم با تکیه بر توان داخلی و حل مشکلات درون کشور با وحدت و همدلی مشکلات را حل کنند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر عزیزان به تقوای الهی اظهار کرد: قرآن کریم فرمود؛ خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکوکار باشند، لذا مهمترین معیار برای محبوبیت نزد خداوند متعال تقوا و پرهیزکاری است.

وی افزود: البته احسان و نیکوکاری نیز یکی از مصادیق و نمونه های تقوا است و باید کسی که اهل تقواست نتیجه آن در اعمال و رفتارش نمایان باشد لذا از خداوند بخواهیم در این دنیای پر از فراز و نشیب و میان این همه مظاهر معصیت و گناه با سلاح تقوا خودمان را حفظ کنیم و در این شرایط حساس اقتصادی و مشکلات بیماری نیز به یاری یکدیگر بشتابیم و در این راستا من از علمای اعلام پایگاه های بسیج و نیروهای جهادی و مسئولانی که در این شرایط حساس به دیگران کمک می کنند تشکر می کنم و بدانند که این زمینه کمک به دیگران از مواهب خداوند است و باید شکرگزار این نعمت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست

آمریکا و اروپا مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست