مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-04سياسي

کاسبی 200 میلیون دلاری ترامپ از ادعای تقلب در انتخابات


ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و کمیته ملی جمهوری خواهان، با مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات، بیش از 200 میلیون کمک مالی دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ به نوشته پایگاه خبری هیل ، بیل استپین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد: ارقام خارق العاده کمک های مالی نشان می دهد رییس جمهور ترامپ رهبر و منبع انرژی برای حزب جمهوری خواه است و حامیان او خود را وقف مبارزه ای برای رسیدن به خروجی عادلانه و قانونی انتخابات 2020 کرده اند .

رونا مک دنیل رییس کمیته ملی جمهوری خواهان نیز در این باره گفت: ضمن قدردانی از حامیان فوق العاده ای که داریم با چنگ و دندان برای حفظ صحت انتخابات در سرتاسر کشور و دفاع از جمهوری خواهان سنا در جورجیا مبارزه می کنیم .

اندکی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (سیزدهم آبان) نتایج اولیه شمارش آراء، پیشتازی ترامپ را رقم زد اما با شمرده شدن آرای دریافت شده به صورت پستی، نتیجه انتخابات به سود جو بایدن نامزد حزب دموکرات تغییر کرد و او از سوی رسانه ها به عنوان پیروز انتخابات معرفی شد.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات چندین پرونده شکایت در ایالت های تحت منازعه تنظیم کرد و خواستار بازشماری و ابطال بخشی از آرای انتخاباتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی 200 میلیون دلاری ترامپ از ادعای تقلب در انتخابات

کاسبی 200 میلیون دلاری ترامپ از ادعای تقلب در انتخابات