مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-04سياسي

پیام تبریک رییس هلال احمر به مناسبت روز جهانی «داوطلب»


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی، - رییس جمعیت هلال احمر در پیامی با تبریک روز جهانی داوطلب ابراز امیدواری که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام دکتر کریم همتی آمده است: روز جهانی داوطلب فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات چشمگیر داوطلبانی که با مسئولیت پذیری خود، حسّ خوب انسانیت و نوع دوستی را در جامعه ترویج می کنند.

کار داوطلبانه با عشق عجین است.

عشق خدمت به همنوعان.

کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.

روزجهانی داوطلب، فرصتی است تا فعالیت های داوطلبانه را توسعه دهیم و دولت ها را تشویق کنیم که از تلاش های داوطلبان حمایت کنند و اقدامات آنان در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سطح محلی، ملی و بین المللی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس هلال احمر به مناسبت روز جهانی «داوطلب»

پیام تبریک رییس هلال احمر به مناسبت روز جهانی «داوطلب»