مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-04بين الملل

هایکو ماس: به دنبال توافق هسته ای جامع تر با ایران هستیم


در حالی که مقامات کشورمان تاکید دارند درباره توافقی که پیش از این بر سرش مذاکره کرده ایم، مذاکره نخواهیم کرد، وزیر خارجه آلمان روز جمعه با طرح این ادعا که توافق 2015 ایران دیگر کافی نیست خواستار رسیدن به توافق هسته ای جدید و جامع تری شد که به مسئله موشک .

- در حالی که مقامات کشورمان تاکید دارند درباره توافقی که پیش از این بر سرش مذاکره کرده ایم، مذاکره نخواهیم کرد، وزیر خارجه آلمان روز جمعه با طرح این ادعا که توافق 2015 ایران دیگر کافی نیست خواستار رسیدن به توافق هسته ای جدید و جامع تری شد که به مسئله موشک های بالیستیک ایران نیز رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ای نیوز ، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان روز جمعه در گفت وگویی با اشپیگل گفت: نوعی توافق هسته ای + نیاز است که آن نیز در راستای منافع ما باشد.

در حالی که ایران بارها تاکید کرده به دنبال سلاح هسته ای نیست، وی در اظهاراتی زیاده خواهانه ادامه داد: ما انتظارات واضحی از ایران داریم: نه سلاح هسته ای و نه برنامه موشک های بالستیکی که کل منطقه را به خطر بیاندازد.

ایران همچنین باید نقش دیگری را در منطقه بازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درخواست وزیر خارجه آلمان در حالی مطرح شده که مجمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنجشنبه گفت: ما درباره توافقی که پیش از این بر سرش مذاکره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایکو ماس: به دنبال توافق هسته ای جامع تر با ایران هستیم

هایکو ماس: به دنبال توافق هسته ای جامع تر با ایران هستیم