مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-04ورزشي

وضعیت محدودیت های ورزشی تهران تا 21 آذر


استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله پایتخت، - به مدت یک هفته از فردا (شنبه) تا 21 آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت نیستند.

با توجه به تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی، از فردا (شنبه) به مدت یک هفته شاهد تغییر در محدودیت های ورزشی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اتمام بازه زمانی دوهفته ای در خصوص محدودیت ها و تعطیلی های سراسری در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد تغییر در وضعیت برخی شهرهای کشور بودیم و رنگ های مربوط به میزان شیوع ویروس کرونا در این شهرها دستخوش تغییر شد و برخی از نارنجی به قرمز و برخی از قرمز به نارنجی دچار تغییر وضعیت شدند و تهران نیز که در دو هفته گذشته جزء شهرهای قرمز به شمار می آید به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرد تا شاهد کاهش محدودیت ها در پایتخت به مدت زمان یک هفته باشیم.

بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله پایتخت، به مدت یک هفته از فردا (شنبه) تا 21 آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت محدودیت های ورزشی تهران تا 21 آذر

وضعیت محدودیت های ورزشی تهران تا 21 آذر