مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-04سياسي

مجلس با شجاعت، ملت را از ذلت برجام رها کند/ غرب زدگان را به غربی ها بسپارید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین امروز در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی اظهار کرد: پشیمانی، ندامت و آگاهی از اشتباهات نسبت به اطرافیان و پدر و مادر زمینه ابتدایی برای بازگشت و طلب توبه است، بنابراین باید به محضر خدای متعال مراجعه کرده و از گناهان و از عذاب و خشم خدا به دامن لطف و مهربانی اش پناه ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه میتوان اشتباهات و کوتاهی های خود را نسبت به والدین جبران کرد، خاطرنشان کرد: برای طلب بخشش از پدر و مادری که از دنیا رفته اند؛ انجام کار خیر، خوبی، اعمال صالح و صدقه به نیت والدینی که دستشان از دنیا کوتاه است باید انجام دهیم تا بتوانیم نامهربانی های خود را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تا زمانی که سایه پدر و مادر بالای سر همه ماست باید قدران زحمات آنها باشیم و تا زمانی که هستند محبت و دوستی نسبت به آنها داشته باشیم، اینگونه نیست که همیشه فرصت داشته باشیم بتوانیم حق فرزندی را به جای آوریم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: باید خدا را قدردان اخوت دینی که بین ما و دوستان و رفقا برقرار است بدانیم و از تمام لحظات عمر خود به بهترین نحو استفاده کنیم و بدانیم همیشه فرصت جبران و ادای حق الناس را نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با شجاعت، ملت را از ذلت برجام رها کند/ غرب زدگان را به غربی ها بسپارید

مجلس با شجاعت، ملت را از ذلت برجام رها کند/ غرب زدگان را به غربی ها بسپارید