مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-04اجتماعي

سرد تر شدن هوا از فردا/بارندگی در اغلب شهرها از 16 آذر


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی فعلی در برخی مناطق، گفت: روز یکشنبه 16 آذر به شدت بارش ها افزوده می شود و غیر از جنوب سیستان و بلوچستان، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز آینده در برخی مناطق فارس، ارتفاعات کرمان، شمال خلیج فارس و بوشهر بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا همچنین بارش باران و بارش پراکنده برف در مناطق کوهستانی در استان های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی و خراسان شمالی و سمنان پیش بینی می شود.

وی افزود: روز آینده 15 آذر گستره بارش ها بخش هایی از استان های همدان، مرکزی، قم، لرستان، شمال خوزستان، جنوب ایلام و شمال چهارمحال و بختیاری را نیز در بر می گیرد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه 16 آذر به شدت بارش ها افزوده می شود و غیر از جنوب سیستان و بلوچستان، در اغلب مناطق کشور بارندگی داریم.

اصغری افزود: بارش در مناطق جنوبی کشور روز یکشنبه همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب و غرب شمال شرق و همچنین ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس به شکل برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرد تر شدن هوا از فردا/بارندگی در اغلب شهرها از 16 آذر

سرد تر شدن هوا از فردا/بارندگی در اغلب شهرها از 16 آذر