مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-04پزشكي

تشخیص اشتباه یک پزشک درباره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست


رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: تشخیص اشتباه یک پزشک درباره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست و در این راستا مسئولان وزارت بهداشت باید پاسخگو باشند.

- بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتشار خبر فوت و زنده شدن نوزاد آبدانانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام رخ داده بسیار نگران کننده و غیر قابل قبول است که چنین اشتباه پزشکی رخ بدهد.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام علاوه بر برخورد با مسببین موضوع باید برای افکار عمومی شفاف سازی کنند چرا که این حادثه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه بعد از اطلاع از موضوع بلافاصله برای پیگیری وضعیت درمانی با پدر این نوزاد تماس گرفت است، گفت: از آنجایی که این نوزاد هم اکنون در بیمارستان ابوذر اهواز بستری و تحت مراقبت است برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر موضوع از طریق تماس تلفنی با معاون پارلمانی وزیر بهداشت پیگیری به عمل آمده، و در بحث خدمات تأکیدات لازم صورت گرفته است.

علیزاده بیان داشت: بدون شک اگر امکانات در مراکز درمانی استان و شهرستان ها فراهم بود نیاز به اعزام این نوزاد به بیمارستان استان های همجوار نبود و باید مسئولان درمانی کشور به این مهم توجه جدی داشته باشند که تجهیز و تامین امکانات پزشکی از ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص اشتباه یک پزشک درباره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست

تشخیص اشتباه یک پزشک درباره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست