مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-04بين الملل

نشانه های جدی از نقش رژیم جنایتکار اسراییل در ترور شهید فخری زاده دیده می شود


یادداشت مهدی شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، در خصوص ترور شهید فخری زاده با عنوان «تروریسم دولتی، بزرگ ترین تهدید صلح و امنیت منطقه ای و جهانی» در تعدادی از رسانه های اقلیم کردستان منتشر شد .

- یادداشت مهدی شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، در خصوص ترور شهید فخری زاده با عنوان تروریسم دولتی، بزرگ ترین تهدید صلح و امنیت منطقه ای و جهانی در تعدادی از رسانه های اقلیم کردستان منتشر شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن این یادداشت به شرح زیر است: تروریسم دولتی، بزرگ ترین تهدید صلح و امنیت منطقه ای و جهانی روز جمعه 7 آذرماه 1399 هجری شمسی (27 نوامبر 2020 میلادی) بار دیگر تروریسم سازمان یافته و دولتی، یکی از دانشمندان و مدیران برجسته هسته ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد.

در این عملیات جنایتکارانه و تروریستی، دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران که خدمات علمی و پژوهشی قابل توجهی به کشور و مردم ایران داشت، به دست جنایتکاران تروریست به شهادت رسید.

لازم می دانم در خصوص این جنایت، به نکاتی اشاره کنم: 1- شهید فخری زاده، یک مقام رسمی دولت ایران بود و ترور ایشان، نقض آشکار حقوق بین الملل و مخالف منشور ملل متحد و قوانین و نرم های شناخته شده بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های جدی از نقش رژیم جنایتکار اسراییل در ترور شهید فخری زاده دیده می شود

نشانه های جدی از نقش رژیم جنایتکار اسراییل در ترور شهید فخری زاده دیده می شود