مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-04سياسي

ترور شخصیت ها اراده دانشمندان ایرانی برای پیشرفت را قوی تر می کند


امام جمعه رشت ترور شهید «فخری زاده» را نشانه ترس دشمن از نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: ترور شخصیت های علمی اراده دانشمندان ایرانی برای پیشرفت را قوی تر می کند.

- رشت- امام جمعه رشت ترور شهید فخری زاده را نشانه ترس دشمن از نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: ترور شخصیت های علمی اراده دانشمندان ایرانی برای پیشرفت را قوی تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهنگ غرب را برنامه ریزی برای فساد انسان می داند تا فضائل اخلاقی را از بشر دور کند در این راستا نوع پوشش برخی افراد در جامعه برازنده مردم ما نیست.

آیت الله فلاحتی اصلاح فرهنگ عمومی مطالبه مردم از شورای عالی انقلاب فرهنگی دانست و گفت: دشمن به عرصه فرهنگ عمومی ورود کرده و این موضوع سبب شده تا ما در شورای فرهنگ عمومی استان ها دغدغه فرهنگ جامعه را داشته باشیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه سازمان ملل جرثومه جهانی و بلا برای ملت ها است و اگر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل حضور دارد از آن جهت است که از ظلم این سازمان علیه ملت ها بکاهیم، تصریح کرد: خاورمیانه به میدان تاخت و تاز آمریکا و اروپا تبدیل شده که با نام حقوق بشر بزرگ ترین پایمال کنندگان حقوق بشر هستند.

آیت الله فلاحتی وحدت بین نخبگان دنیای اسلام را تنها راه نجات امت مسلمان دانست و افزود: به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی جنایت بزرگ سازمان ملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شخصیت ها اراده دانشمندان ایرانی برای پیشرفت را قوی تر می کند

ترور شخصیت ها اراده دانشمندان ایرانی برای پیشرفت را قوی تر می کند