مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-04اجتماعي

ناپایداری های جوی در استان بوشهر شنبه و یکشنبه تشدید می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری های جوی در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش رو بر روی دریا و در سطح استان است.

وی اضافه کرد: در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ناپایداری های جوی در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه ضمن وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس و تداوم آن تا اواخر هفته، دمای هوا نیز در این مدت در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت 8 تا 34 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از 40 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 60 تا 120 سانتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری های جوی در استان بوشهر شنبه و یکشنبه تشدید می شود

ناپایداری های جوی در استان بوشهر شنبه و یکشنبه تشدید می شود