مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-04سياسي

امام جمعه بهمن؛ حفاظت از افکار عمومی در برابر تروریسم مجازی ضروری است


مجازات عاملان و آمران شهادت دکتر محسن فخری زاده باید به دور از افراط و تفریط، هوشمندانه و دقیق باشد، به گونه ای که محاسبات آنان را بر هم زده و توان واکنش را نیز از آنها بگیرد.

- حجت الاسلام رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با بیان این که بعد از شهادت شهید فخری زاده در مجازات آمران و عاملان عده ای دچار افراط وتفریط شده اند، اظهار کرد: مجازات جنایتکاران باید دقیق و هوشمندانه اجرا شود، محاسبات آن ها را بر هم بزند و توان واکنش را از آنان بگیرد.

وی افزود: سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند باید با عاملان که پادوهای آنان هستند متفاوت باشد.

شکی نیست که مزدوران وطن فروش که در مجاری امنیتی و دفاعی نفوذ کرده و یا اجرای عملیات ترور را مستقیماً به عهده داشته اند، باید شناسایی و مجازات شوند؛ اما انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولت های ذلیل منطقه است.

امام جمعه بخش مرکزی با تأکید بر این که راهکار این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه است، گفت: باید مراقب باشیم اسیر بازی های رسانه ای نشویم و در موضع گیری ها در دام افراط وتفریط نیفتیم؛ بلکه به پیروی از رهبر بصیر انقلاب خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمن؛ حفاظت از افکار عمومی در برابر تروریسم مجازی ضروری است

امام جمعه بهمن؛ حفاظت از افکار عمومی در برابر تروریسم مجازی ضروری است