مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-04سياسي

ترور شخصیت ها نشانه ضعف دشمن در برابر قدرت ایران است


دشمنان نظام مقدس اسلامی بخاطر اینکه قدرت مقابله رو در رو با ایران و پیشرفت های علمی آن را ندارند دست به ترور شخصیت های شاخص انقلاب می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در پیام جمعه ضمن اشاره به تعطیلی نمازهای جمعه، اظهار کرد: هر چند نمازهای جمعه در ظاهر تعطیل است اما رسالت نماز جمعه و ائمه جمعه که ارشاد و راهنمایی مردم است تعطیل نیست و چه خوب است که در روز جمعه از یاد خدا غافل نشویم و از برکات معنوی این روز بهره ببریم.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه پس از دو هفته محدودیت کرونایی آمار شهرهای قرمز و تعداد مبتلایان و جان باخته رو به کاهش است، افزود: متأسفانه شهرستان تالش از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز تغییر کرده و این خبر خوبی نیست.

باقری با اشاره به همکاری و مشارکت مردم و کسبه و بازاریان در اجرای طرح محدودیت های کرونایی، گفت: مردم از حضور غیر ضروری در اجتماعات و محافل عمومی پرهیز کنند و کسبه نیز با تحمل محدودیت ها به این مسئله دقت داشته باشند که در صورت عدم رعایت این محدودیت ها قطعاً در آینده شرایط سخت تر خواهد بود.

وی در ادامه به ترور شهید فخری زاده اشاره و بیان کرد: ترور کردن اقدام افراد ضعیف است که وقتی توان مقابله و حضور رو در رو در مقابل حریف را ندارند ناجوانمردانه او را ترور می کنند و این بخاطر این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شخصیت ها نشانه ضعف دشمن در برابر قدرت ایران است

ترور شخصیت ها نشانه ضعف دشمن در برابر قدرت ایران است