مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-04اجتماعي

احتمال بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در پی وضعیت جوی روزهای آینده استان خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی و وزش باد، برفی شدن ارتفاعات و دامنه ها مورد انتظار است.

- محمد دادرس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان طی امروز، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه نسبتاً ناپایدار طی امروز در منطقه است و در بعضی از نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان برای فردا، افزود: سامانه بارشی جدید به تدریج از فردا تقویت خواهد شد و آسمان استان ضمن بارندگی و وزش باد شاهد کاهش محسوس دما و در ارتفاعات و دامنه ها برفی خواهد بود که تا اواسط هفته آینده نیز ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده کاهش ابرناکی از بعد ظهر و طی شب دوشنبه است، گفت: برای روز سه شنبه انتظار است هوای استان با کاهش ابرناکی و افزایش دما همراه باشد.

دادرس همچنین وضعیت آب وهوا در گیلان را برای روز چهارشنبه هفته آینده کمی نیمه ابری و در دامنه و ارتفاعات با یخبندان صبحگاهی و در برخی دیگر از نقاط استان با بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان

احتمال بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان