مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-04سياسي

بانک ها و طلب کاران برای اخذ مطالبات شان سخت گیری نکنند


لازم است مسؤولان بانک ها و طلب کاران شرایط کسبه ای را که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محل کسب خود را تعطیل کردند و متحمل ضرر شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در پیام جمعه خود با تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور، گفت: در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید فخری زاده، دو نکته مجازات عوامل این جنایت و ادامه راه این شهید برجسته بود که باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

امام جمعه شهرستان بروجن ادامه داد: از قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواستاریم هرچه سریع تر عوامل شهادت این دانشمند بزرگ در علم هسته ای را چه در داخل و چه در خارج از کشور شناسایی و به سزای عملشان برسانند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا، گفت: لازم است مسؤولان بانک ها و طلب کاران شرایط کسبه ای را که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محل کسب خود را تعطیل کردند و متحمل ضرر زیادی شدند، درک کنند و از سختگیری بپرهیزند.

هراتی مطلق تصریح کرد: خوشبختانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با اعمال محدودیت دوهفته ای کمی کاهش یافت، اما نباید اجازه داد مجدد این ویروس گسترش یابد و مردم باید در رعایت نکات بهداشتی بیشتر توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها و طلب کاران برای اخذ مطالبات شان سخت گیری نکنند

بانک ها و طلب کاران برای اخذ مطالبات شان سخت گیری نکنند