مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-04سياسي

امام جمعه یزد: کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است


کسانی که به جای توکل به خدا، به سمت آمریکا و غرب دست دراز کرده اند، پایه کارشان سست و لرزان است همچنانکه بارها دیده ایم آنها دردی از مردم ما دوا نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در خطبه های مکتوب نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به روایاتی از امام حسین(ع) مبنی بر این که عده ای از مردم در این دنیا از حرکات خود برای دنیا و آخرتشان سود می برند و عده ای نیز در مسیر خسران عقبی حرکت می کنند، بیان کرد: توصیه امام حسین(ع) بهره بردن از عمر و ذخیره توشه برای آخرت است و بهترین ذخیره آخرت را تقوا می دانند.

وی افزود: بر مبنای روایت دیگری از امام حسین(ع)، دنیا دار سبقت است اما باید تلاش کنید در این مسابقه، در خوبی ها با یکدیگر رقابت داشته باشید و مبادا که مسابقه ها در مسیر جنگ و جدال باشد.

امام جمعه یزد با بیان این که نباید در انجام کار نیک تاخیر ایجاد شود زیرا در بسیاری از امور اگر تاخیر بیفتد، اثر آن از بین می رود، گفت: باید در مسیر رشد علم، خودکفایی و توسعه عجله داشته باشیم و تلاش کنیم هدف را مشخص و به سرعت به سمت آن حرکت کنیم.

ناصری یزدی تصریح کرد: در بسیاری از امور نظیر انجام کار علمی، عبادت خدا و استغفار نباید تاخیر ایجاد شود زیرا به فرموده امام حسین(ع)، تاخیر در بسیاری از امور، فرد را به سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است

امام جمعه یزد: کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است