مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-04ورزشي

فردوس قم، بی صبرانه منتظر شروع لیگ فوتسال است


با ورود مجموعه فردوس به عرصه فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر تیم جوانی را با تمرینات مناسب آماده بازی های لیگ برتر کرده ایم.

- ایسنا/قم سرپرست تیم فوتسال فردوس قم گفت: با ورود مجموعه فردوس به عرصه فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر تیم جوانی را با تمرینات مناسب آماده بازی های لیگ برتر کرده ایم.

علی مسعودی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی تکلیف فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد و از 26 آذرماه بازی ها به صورت رفت وبرگشت برگزار خواهند شد؛ به همین دلیل بسیار خوشحال هستیم و بالاخره بعد از تمرینات زیاد مسابقات رسمی نزدیک هستند.

وی افزود: از مسئولین سازمان لیگ فوتسال به ویژه دکتر آرش جابری و همکارانشان تشکر ویژه ای دارم که با تلاش های زیاد موفق شدند مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کنند؛ همچنین از مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکر می کنم که این مجوز را صادر کردند.

سرپرست فردوس قم ادامه داد: با ورود مجموعه فردوس به عرصه فوتسال و حمایت از نماینده استان قم در لیگ برتر تیم جوانی را با تمرینات مناسب آماده بازی های لیگ برتر کرده ایم.

وی افزود: 10 بازیکن از بازیکنان سال گذشته را از دست داده ایم و شاکله تیم کاملا تغییر کرده است اما جوانان خوبی را جذب تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوس قم، بی صبرانه منتظر شروع لیگ فوتسال است

فردوس قم، بی صبرانه منتظر شروع لیگ فوتسال است