مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-04پزشكي

هماهنگی بین بخشی و مشارکت جامعه راهبرد اصلی برنامه شهر سالم سهند


هماهنگی بین بخشی و مشارکت جامعه راهبرد اصلی برنامه شهر سالم سهند بوده که اثربخشی اجرای پروژه ها و افزایش اعتماد به نظام سلامت دستاورد مشارکت جامعه است.

- اسکو- فرماندار شهرستان اسکو گفت: هماهنگی بین بخشی و مشارکت جامعه راهبرد اصلی برنامه شهر سالم سهند بوده که اثربخشی اجرای پروژه ها و افزایش اعتماد به نظام سلامت دستاورد مشارکت جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک رضی منش امروز در جلسه ارزیابی بین المللی برنامه شهر سالم سهند که توسط سازمان بهداشت جهانی WHO به صورت وبینار با کارشناسان برجسته این سازمان، وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محل سالن شبکه بهداشت و درمان اسکو برگزار شد اظهار داشت: برنامه شهر سالم، مسیر و برنامه ای جامع برای نیل توسعه پایدار در تمامی ابعاد توسعه است .

وی با اشاره به اینکه اولین قدم در شروع برنامه شهر سالم سهند در سال 94 تعیین و احصاء اولویت های برنامه با بهره گیری از روش های علمی بود افزود: عمدتاً گردآوری اولویت ها برگرفته از نظرات مردم در بیان مسائل و مشکلات و کاستی تدوین شده است .

ناظر عالی برنامه شهر سالم سهند ابراز کرد: ساختارسازی و مدیریت کلان برنامه مهم ترین وظیفه فرماندار جهت راهبری، هدایت صحیح و امکان نظارت مستمر در این برنامه در گام دوم طراحی و اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی بین بخشی و مشارکت جامعه راهبرد اصلی برنامه شهر سالم سهند

هماهنگی بین بخشی و مشارکت جامعه راهبرد اصلی برنامه شهر سالم سهند