مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-04سياسي

بازگشایی مشروط و محدود مساجد و اماکن زیارتی از فردا


بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا، مساجد، امامزاده ها و اماکن زیارتی از فردا امکان فعالیت دارند، اما بازگشایی آن ها مشروط و محدود خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، در حالی که بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و در پی نارنجی شدن وضعیت بیماری کرونا در تهران، مشاغل گروه های یک و 2 از فردا، روزانه تا ساعت 20 اجازه فعالیت گرفته اند، اما بازگشایی مساجد و اماکن زیارتی که در مشاغل گروه 2 تعریف شده اند، کاملا مشروط و محدود است و نه از بازگشایی تربت خانه ها در امامزادگان تهران خبری هست و نه امکان برپایی نماز جماعت مساجد فراهم شده است.

حجت الاسلام حجت الله ذاکر، معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در این باره به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: طبق اعلام آقای زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، مساجد این شهر امکان فعالیت محدود خواهند داشت و از فردا فقط برای اقامه نمازهای پنج گانه باز می شوند، ولی همان طور که نماز جمعه برقرار نشده، امکان برپایی نماز جماعت در مساجد پایتخت نیز فراهم نیست.

طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا، اقامه نماز جماعت در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ناممکن است زیارتگاه ها، امامزادگان و بقاع متبرکه شهر تهران نیز در زمره مشاغل گروه دوم هستند که از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مشروط و محدود مساجد و اماکن زیارتی از فردا

بازگشایی مشروط و محدود مساجد و اماکن زیارتی از فردا