مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-04اقتصادي

اصناف تهران: باز شدن برخی از پاساژهای تهران از فردا


پاساژهای دارای سقف بلند و دو درب ورود و خروج از شنبه بازگشایی می شود.

- رییس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از فردا، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه های 3 و 4 و برخی از پاساژها به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را از سربگیرند.

قاسم نوده فرهانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پاساژهای دارای سقف بلند و دو درب ورود و خروج از شنبه بازگشایی می شود اما پاساژهایی که این شرایط را ندارد به دلیل تجمع و افزایش ریسک ابتلای افراد به ویروس کرونا همچنان بسته می ماند.

وی ادامه داد: مشاغل گروه 3 شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی است که در هفته پیش رو نیز تعطیل خواهد بود.

نوده فرهانی خاطر نشان کرد: گروه 4 نیز شامل برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها و مراکز تفریحی آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف تهران: باز شدن برخی از پاساژهای تهران از فردا

اصناف تهران: باز شدن برخی از پاساژهای تهران از فردا