مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-04اقتصادي

هماهنگی تمام دستگاه های کلان مرتبط با فعالیت اقتصادی در سامانه جامع تجارت


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران استفاده از سامانه جامعه تجارت ایران را باعث متناسب شدن پیگیری و جلوگیری از تخلفات با توان نظارتی و کنترلی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی رهبری  پیشرفت 70 درصدی سامانه جامع تجارت ایران را قابل قبول توصیف کرد و افزود: سامانه جامع تجارت مسایل چند بعدی، بین دستگاهی و پیچیده ای را حل می کند و راهکارهای ارایه شده نیز باید بتوانند ابعاد مختلف را پوشش دهند و پاسخگویی لازم را برای ذینفعان داشته باشند.

وی با بیان اینکه این گونه راهکارها در کشورهای پیشرفته طی چند دوره به نتیجه می رسند، تصریح کرد: آنچه که کشورها در این موضوع باید لحاظ نمایند، این است که تلاشهای چندساله زیرساخت نهایی را پوشش دهد.

سامانه های دیگر دستگاه ها با سامانه جامع تجارت به صورت هماهنگ عمل می کنند رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران بیان داشت: سامانه های متعلق به دیگر دستگاه ها با سامانه جامع تجارت به صورت هماهنگ عمل خواهند کرد و فعالان اقتصادی از طریق این سامانه با دولت مرتبط می شوند و دولت نیز با حفظ استقلال و مالکیت داده های خود، از طریق این سامانه به فعالان اقتصادی خدمات می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی تمام دستگاه های کلان مرتبط با فعالیت اقتصادی در سامانه جامع تجارت

هماهنگی تمام دستگاه های کلان مرتبط با فعالیت اقتصادی در سامانه جامع تجارت