موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-04سياسي

یک پیشنهاد به روحانی؛ مجلس را به عنوان مسئول اقتصادی کشور معرفی کنید


مخالفان روحانی در این مدت باقی مانده از دولت او، زمین را به آسمان خواهند دوخت تا فردی مثل «شیخ دیپلمات» راهی پاستور نشود.

- مخالفان روحانی در این مدت باقی مانده از دولت او، زمین را به آسمان خواهند دوخت تا فردی مثل شیخ دیپلمات راهی پاستور نشود.

عصرایران؛ مصطفی داننده- بعد از تصمیم مجلس برای خروج از پروتکل الحاقی با طرحی به نام اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پیشنهادی برای رییس جمهور روحانی و دولت دارم.

آنگونه که از شواهد پیداست، پارلمان به شدت دوست دارد در زمان باقی مانده تا پایان عمر دولت دوازدهم، نقش قوه مجریه را بازی کند.

رییس جمهور می تواند با حضور در یک برنامه تلویزیونی و رودرو با مردم از این به بعد مسئول اقتصادی کشور را مجلس معرفی کند.

بالاخره این طرح باری به روی دوش کشور خواهد گذاشت.

بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که اثر این تصمیم مجلس قطعا منفی خواهد بود و مشکلات بسیاری برای کشور به بار می آورد اما خود نمایندگان معتقد هستند که طرح شان زمینه ساز لغو تحریم ها خواهد شد.

رییس جمهور باید به این نکته توجه کند که نمی شود یک عده دیگر برای دولت تصمیم بگیرند و بعد تقصیرها به گردن روحانی و وزرایش بیفتد.

رییس جمهور به اندازه کافی نمره منفی کارنامه اش دارد و دیگر نباید زیر بار این یک مورد برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیشنهاد به روحانی؛ مجلس را به عنوان مسئول اقتصادی کشور معرفی کنید

یک پیشنهاد به روحانی؛ مجلس را به عنوان مسئول اقتصادی کشور معرفی کنید