مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-04سياسي

جزییات اولین سریال درباره دانشمند هسته ای/ زنده بود اجازه نمی داد


کارگردان سریال «میراث مجید» به تشریح جزییاتی درباره این مجموعه که اولین سریال درباره یک دانشمند هسته ای شهید یعنی «مجید شهریاری» محسوب می شود، - کارگردان سریال میراث مجید به تشریح جزییاتی درباره این مجموعه که اولین سریال درباره یک دانشمند هسته ای شهید یعنی مجید شهریاری محسوب می شود، پرداخت.

حسین تبریزی کارگردان سریال میراث مجید که با محوریت مجید شهریاری دانشمند شهید هسته ای در دست ساخت قرار دارد، درباره ترور شهدای هسته ای به خبرنگار مهر بیان کرد: فلسفه ترور در تمام دنیا منحوس است فرقی هم نمی کند چه کسی باشد اما اینکه چه کسی ترور می شود قضیه را مهمتر می کند.

وی با اشاره به شخصیت شهید شهریاری عنوان کرد: من تا قبل از اینکه بخواهم سریالی درباره شهید شهریاری بسازم، شاید فکر می کردم او یک سیاستمدار بوده است و اهدافی هم داشته است ولی وقتی وارد زندگی این افراد می شویم وجوه علمی و معصومیت و مظلومیت آن ها برایتان پررنگ می شود و این سوال ایجاد می شود که چنین شخصیتی چرا باید ترور شوند.

تبریزی اضافه کرد: شهید شهریاری شخصتی است که در مدارج علمی بالا می رود و به نقطه ای می رسد که نشان می دهد تنها فردی است که مسائل سخت اتمی را حل می کند و کسی که به این درجه می رسد قطعاً از ویژگی ها و توانمندی خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اولین سریال درباره دانشمند هسته ای/ زنده بود اجازه نمی داد

جزییات اولین سریال درباره دانشمند هسته ای/ زنده بود اجازه نمی داد