مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-04بين الملل

انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری دانشجو، بر اساس آخرین آماری که دولت انگلیس روز پنجشنبه منتشر کرد، میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در این کشور از 60 هزار مورد عبور کرده است.

- انگلیس با ثبت بیش از 60 هزار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا رکورد بیشترین تلفات ناشی از این ویروس را در قاره اروپا شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری دانشجو، بر اساس آخرین آماری که دولت انگلیس روز پنجشنبه منتشر کرد، میزان تلفات ناشی از ویروس ، این میزان از تلفات که در اروپا بی سابقه بوده است رکورد بیشترین مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را شکست و موجب شد انگلیس به اولین کشور در این قاره تبدیل شود که چنین آمار تلفاتی را به ثبت می رساند.

بر اساس آماری که دولت انگلیس ارائه کرده، طی 24 ساعت گذشته، 14 هزار و 879 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 414 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

در میان 20 کشوری که در جهان سخت ترین ضربه را از ویروس کرونا متحمل شده اند، انگلیس از لحاظ میزان تلفات در رتبه سوم قرار دارد.

این در حالی است که روز چهارشنبه انگلیس مجوز استفاده از واکسن ساخته شده توسط شرکت آمریکایی فایزر و شریک آلمانی اش، بیون تک را صادر کرد.

لندن با این تصمیم نخستین کشور غربی لقب گرفت که قبل از سایر کشورهای اروپایی و آمریکا استفاده از این واکسن را برای پیشگیری از شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست

انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست