مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-04پزشكي

بیمارستان شهرستان بیضاء به 96 تخت ارتقاء می یابد


بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضاء به 96 تخت ارتقاء می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم سپیدان و بیضاء  به منظور مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای بخش سلامت حوزه انتخابیه با معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، محسن علیزاده خواستار ارتقاء بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضاء از 32 به 96 تخت شد و افزود: هر انسانی حق دارد که در تمام طول عمر خود از امکانات بهداشتی و درمانی برای رسیدن به حد اعلای سلامت برخوردار گردد و به عنوان موجودی الهی لایق بهترین، کارآمدترین و ایمن ترین خدمات سلامت باشد.

وی تصریح کرد: تجهیز و تأمین امکانات بهداشتی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان می تواند در بالا بردن سطح رضایتمندی مردم نقش عمده ای داشته باشد.

  در ادامه جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز با اشاره به اینکه عدالت رمز پایدار هر حکومتی هست، اظهار داشت: عدالت اجتماعی سبب خوش بینی مردم نسبت به حکومت می شود و در راستای برقراری همین عدالت در خصوص ارتقاء بیمارستان قمربنی هاشم (ع) بیضاء به 96 تخت همچنین تجهیز و تأمین امکانات بهداشتی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان دستور اقدام فوری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهرستان بیضاء به 96 تخت ارتقاء می یابد

بیمارستان شهرستان بیضاء به 96 تخت ارتقاء می یابد