مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-04اقتصادي

دورکاری 50 درصدی کارمندان تهران از فردا


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران از دورکاری 50 درصدی کارمندان دستگاه های اجرایی از شنبه 15 آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت دورکاری کارمندان در استان تهران گفت: با توجه به همکاری مطلوب مردم و اقدامات انجام شده اکثر نقاط استان تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد و تنها پیشوا در وضعیت قرمز است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مربوط به وضعیت نارنجی در استان تهران اعمال می شود و از روز شنبه 15 آذرماه به مدت یک هفته یعنی تا 21 آذرماه این شرایط حاکم خواهد بود و در ادامه وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و نحوه فعالیت ادارات اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول(در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصدی کارکنان انجام خواهد شد.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: در مورد شهرهای قرمز نیز ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری 50 درصدی کارمندان تهران از فردا

دورکاری 50 درصدی کارمندان تهران از فردا