مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-04سياسي

بانک ها در وصول چک و پرداخت بدهی ها با اصناف همکاری کنند


با توجه به مشکلات ایجاد شده برای مردم و صنوف مختلف در شهرستان کاشان در دوران محدودیتهای کرونایی، لازم است مدیران بانک ها با درک درست از شرایط موجود، - ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای مردم و صنوف مختلف در شهرستان کاشان در دوران محدودیتهای کرونایی، لازم است مدیران بانک ها با درک درست از شرایط موجود، با اصناف در وصول چک و پرداخت بدهی ها همکاری داشته باشند تا از ضرر مردم کاسته شود.

علی اکبر مرتضایی شامگاه گذشته (پنج شنبه- 13 آذر ماه) در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: برای مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونا چاره ای جز تعطیلی مشاغل غیر ضرور نداریم و صاحبان اصناف تعطیل شده هم درآمدی برای وصول چک و بدهی های خود ندارند، بنابراین برای عبور از این بحران لازم است به یکدیگر مساعدت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کاشان، مشکلات مردم و کسبه شهرستان با وجود این بیماری مضاعف شده و برخی از شهروندان در تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل شده اند.

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان تصریح کرد: با همراهی مردم، شرایط شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده، اما برای مهار کامل این بیماری باید اصناف با اجرای پروتکل های بهداشتی در کاهش تعطیلی ها و قطع زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در وصول چک و پرداخت بدهی ها با اصناف همکاری کنند

بانک ها در وصول چک و پرداخت بدهی ها با اصناف همکاری کنند