مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-04بين الملل

لغو سفر هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به عربستان


منابع عبری از لغو سفر یک هیئت امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی به دلیل خشم مقامات ریاض نسبت به درز خبر دیدار اخیر ولیعهد این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- منابع عبری از لغو سفر یک هیئت امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی به دلیل خشم مقامات ریاض نسبت به درز خبر دیدار اخیر ولیعهد این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المیادین به نقل از رسانه های عبری فاش کرد که عربستان به طور غیر منتظره سفر برنامه ریزی شده یک مقام امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی به ریاض را لغو کرد.

طبق گفته منابع صهیونیستی مطلع، بعید نیست موضوع به یوسی کوهن رییس سازمان جاسوسی موساد مربوط باشد که شخصیتی اصلی در روابط بین دو طرف است و همین مسئله باعث شده که لغو این سفر یک اتفاق بسیار مهم باشد.

رسانه های عبری درباره دلایل لغو این سفر توسط عربستان نیز گزارش دادند که این اتفاق چند روز پس از درز نشست و دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در ریاض رخ داده است.

طبق گفته منابع مذکور، هدف از لغو این سفر توسط عربستان اعلام نارضایتی سعودی ها نسبت به درز خبر این دیدار توسط رژیم صهیونیستی بوده است و آنها از افشای آن توسط اطرافیان نتانیاهو خشمگین هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به عربستان

لغو سفر هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به عربستان