مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-04سياسي

حضور 50 هنرمند گلستانی در نمایشگاه مجازی صنایع دستی کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از حضور 50 هنرمند گلستانی در نمایشگاه مجازی صنایع دستی کشور خبرداد.

- احمد تجری در گفتگو با ، معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با همکاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اقدام به برگزاری نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی برای هنرمندان سراسر کشور کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از روز 17 ربیع الاول و هم زمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، (درماه گذشته) آماده خدمت رسانی به علاقه مندان حوزه صنایع دستی است، اضافه کرد: هم اکنون امکان خرید از این نمایشگاه برای علاقه مندان فراهم است، با این حال با توجه به ضرورت بررسی اصالت کالا و نحوه قیمت گذاری محصولات در سامانه، رونمایی از این نمایشگاه به صورت رسمی در هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای بازدید مجازی از این نمایشگاه ملی صنایع دستی به سایت این نمایشگاه مراجعه کنند.

تجری یادآور شد: با اطلاع رسانی های انجام شده، 56 هنرمند و صنعتگر از شهرستان های استان گلستان در رشته های تولیدات چرم دست دوز، معرق کاری، سفال گری، ابریشم دوزی، رودوزی های الحاقی، لباس محلی اقوام، بخارا دوزی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، چادرشب بافی، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 50 هنرمند گلستانی در نمایشگاه مجازی صنایع دستی کشور

حضور 50 هنرمند گلستانی در نمایشگاه مجازی صنایع دستی کشور