مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-04سياسي

نگاه شورای نگهبان به طرح جوانی جمعیت مثبت است/ لزوم توجه به حوزه زنان در برنامه هفتم


عضو شورای نگهبان با یادآوری اینکه طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده 9 سال گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد، گفت: نگاه شورای نگهبان به این طرح مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با آیت الله اعرافی عضو شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه کشور در محل شورای نگهبان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله علیرضا اعرافی در این نشست، گفت: در آستانه یکصدمین سالگرد حوزه قم قرار داریم که بیش از هزار سال قدمت دارد و در هیچ زمانی چراغ حوزه خاموش نشده است.

در 100 سال اخیر تحولات زیادی در اندیشه دینی به واسطه حوزه علمیه قم ایجاد شده و تحولات بزرگی طی 30 تا 40 سال اخیر و دوره پنجم و ششم حوزه رقم خورده است.

وی افزود: مرزهای دانش علوم اسلامی در مقاطع اخیر توسعه یافته و در حوزه فقه، فلسفه و کلام و همچنین علوم اسلامی و اجتماعی شاهد گسترش و رشد مرزهای علوم اسلامی هستیم؛ 400 رشته، گرایش، مقطع در نظام دانشی حوزه پیش بینی شده و در این رابطه تحول بزرگی به شمار می رود و حوزه علمیه قم از بیش از 100 ملیت طلبه و دانشجو پذیرفته است.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بانوانی داشتیم که در قلمرو علوم اسلامی تحصیل کرده و به درجات بالا رسیده اند و همچنین به درجه اجتهاد نائل شده اند اما به این شکل گسترده در ایران و خارج، امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شورای نگهبان به طرح جوانی جمعیت مثبت است/ لزوم توجه به حوزه زنان در برنامه هفتم

نگاه شورای نگهبان به طرح جوانی جمعیت مثبت است/ لزوم توجه به حوزه زنان در برنامه هفتم