مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-04سياسي

تصاویر/ تقدیر رییس حراست کل شهرداری تهران از مدیرعامل و کارکنان بهشت زهرا (س)


مهدی کرمی رییس حراست کل شهرداری تهران گفت:کاری که مدیریت و مجموعه بهشت زهرا(س) در طول بحران کرونا انجام داد؛ کاری علمی ومبتنی بر کار کارشناسی و با برنامه ریزی منسجم و از همه مهم تر با عشق و علاقه و انگیزه مضاعف بود.

- مهدی کرمی رییس حراست کل شهرداری تهران گفت:کاری که مدیریت و مجموعه بهشت زهرا(س) در طول بحران کرونا انجام داد؛ کاری علمی ومبتنی بر کار کارشناسی و با برنامه ریزی منسجم و از همه مهم تر با عشق و علاقه و انگیزه مضاعف بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ​مهدی کرمی مشاور شهردار و رییس حراست کل شهرداری تهران، با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) ضمن بازدید از بخش های مختلف از مدیرعامل و متولیان کفن و دفن اموات کرونایی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

مهدی کرمی مشاور شهردار و رییس حراست کل، در بازدید چند ساعته از سازمان بهشت زهرا (س) و بخش های مختلف این سازمان، به ویژه مجتمع عروجیان ، کتابخانه تخصصی ومرکز پژوهشکده ، و بخش های مهم فعال در بحران کرونا ضمن عرض خداقوت به مدیرعامل و کارکنان آن گفت: از زمان ایجاد بحران کرونا در کشور و علی الخصوص شهر تهران، کمترین دغدغه مسئولین مختلف، متوجه بهشت زهرا(س) و فعالیت های آن بوده است چرا که از ابتدا، این سازمان و کارکنان زحمت کش آن با تمام قوا و بسیار منظم در خط مقدم در حال خدمت رسانی بوده اند و بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر/ تقدیر رییس حراست کل شهرداری تهران از مدیرعامل و کارکنان بهشت زهرا (س)

تصاویر/ تقدیر رییس حراست کل شهرداری تهران از مدیرعامل و کارکنان بهشت زهرا (س)