مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-04سياسي

کمک رسانی جهادگران قرارگاه صاحب الامر (عج) به مردم اسلام آباد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: جهادگران قرارگاه صاحب الامر (عج) منطقه اسلام آباد کرج از صبح امروز برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

- کرج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: جهادگران قرارگاه صاحب الامر (عج) منطقه اسلام آباد کرج از صبح امروز برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی در گفتگو با ، در قرارگاه صاحب الامر (عج) مستقر هستند و با راه اندازی داروخانه سیار به غربالگری مردم منطقه اسلامشهر می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، تصریح کرد: همچنین از صبح امروز جمعه، گروهای جهادی در قالب گروه عمرانی در راستای همدلی مؤمنانه مشغول مرمت، بازسازی و ایزوگام منازل مسکونی خانواده های نیازمند شدند.

وی با اشاره به اینکه علمداران خدمت در مسجد صاحب الامر (عج)، ماسک و بسته های بهداشتی در بین مردم توزیع می کنند، خاطر نشان کرد: همچنین گروهای جهادی در بحث خدمت رسانی به مردم نیازمند اسلامشهر خیاطی، تعمیرات لباس، مشاوره حقوقی، پاسخگویی به مسائل شرعی و دوخت چادر رایگان برای بانوان انجام می دهند و این امر تا بعداز ظهر جمعه در این منطقه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی جهادگران قرارگاه صاحب الامر (عج) به مردم اسلام آباد

کمک رسانی جهادگران قرارگاه صاحب الامر (عج) به مردم اسلام آباد