مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-04اقتصادي

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه 1400


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده تحقق بودجه به شرایط وابسته است،گفت:حقوق بازنشستگان و کارکنان در بودجه سال آینده به میزان 25 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدیاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده بودجه سال 1400 پیش بینی بودجه است و تحقق آن به شرایط بستگی دارد، گفت: سه هزار و 170 میلیارد تومان بودجه مربوط به مالیات و عمده آن مربوط به منابع نفتی است و مبلغ درآمدهای اختصاصی در بودجه نیز 88 هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان و کارکنان در بودجه سال آینده به میزان 25 درصد افزایش یافته است، افزود: کارمندان دارای حقوق تا سه میلیون و 500 هزار تومان مشمول معافیت مالیاتی می شوند و دو برابر شدن بودجه بهداشتی نیز از موارد برجسته بودجه است.

نماینده تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس یکی از معضلات گیلان را مغفول ماندن اجرای واگذاری روستاهای دارای طرح هادی به دهیاری ها دانست و بیان کرد: نحوه پرداخت هزینه توسط مالکان زمین های طرح های هادی به دولت عادلانه نیست و اگر قانون به درستی اجرا شود بخش عمده ای از مراجعات در این باره کم می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر قانون هادی به صورت درست اجرا شود جلوی بسیاری از سو استفاده ها گرفته شده و هر چقدر تأخیر داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه 1400

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه 1400