مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-04اقتصادي

پیشروی نفت به 50 دلار در پی توافق اوپک پلاس


نفت در معاملات روز جمعه در واکنش به توافق اعضای اوپک پلاس برای افزایش تدریجی تولید و پایان ابهامات درباره سرنوشت اتحاد بزرگترین تولیدکنندگان جهان، - نفت در معاملات روز جمعه در واکنش به توافق اعضای اوپک پلاس برای افزایش تدریجی تولید و پایان ابهامات درباره سرنوشت اتحاد بزرگترین تولیدکنندگان جهان، به سوی مرز 50 دلار پیشروی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهای معاملات نفت در لندن پس از این که روز پنج شنبه در بالاترین حد 9 ماه اخیر بسته شد، روز جمعه 1.

8 درصد صعود کرد.

این گروه افزایش تولید 500 هزار بشکه در روز نفت را در ژانویه آغاز می کند و وزیران برای تصمیم گیری درباره گام بعدی، دیدارهای ماهانه خواهند شد.

توافق روز پنج شنبه وزیران اوپک پلاس با توجه به اختلاف شدیدی که میان عربستان سعودی و امارات متحده عربی وجود داشت، از شکست همبستگی این گروه جلوگیری کرد.

توافق اخیر پس از یک هفته مذاکره حاصل شد و رضایت اعضایی که نگران شکنندگی بازار مانده اند و همچنین کشورهایی که خواهان تولید بالاتر برای سود بردن از قیمتهای بالاتر بودند را فراهم کرد.

بهای نفت در هفته های اخیر تحت تاثیر خوش بینی به ساخت واکسنهای کووید 19 و کمک آنها به تقویت تقاضا برای سوخت روند افزایشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی نفت به 50 دلار در پی توافق اوپک پلاس

پیشروی نفت به 50 دلار در پی توافق اوپک پلاس