مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-04بين الملل

شبکه های اجتماعی؛ ابزاری برای اختلاف افکنی در میان آمریکاییان


در حالی که آمریکاییان با چالش های مالی یک همه گیری، خودکارسازی، اشتغال ناپایدار و جهانی سازی مواجه اند، فراهم کردن تریبون هایی که در آنها بتوانیم با ذهن باز به جای شیوه ایدئولوژیک در مورد ایده های متفاوت بحث کنیم، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: واژه سوسیالیسم با برداشت های مثبت و منفی از آن در امتداد مرزبندی های حزبی، به  کلمه ای تبدیل شده که در عرصه سیاست آمریکا به عنوان ماشه عمل می کند.

اما سوسیالیسم برای آمریکاییان واقعا به چه معناست؟ هرچند در پیمایش ها می توان از افراد خواست تا  به این قبیل پرسش ها پاسخ دهند، ولی آنها  این واقعیت را برملا نمی کنند که وقتی میان خودشان گفتگو می کنند چه می گویند.

من به عنوان یک محقق شبکه های اجتماعی با هدف فهمیدن اینکه مردم عملا چه به یکدیگر می گویند، بخشی از گفتگوهای داغ شده را مورد بررسی قرار داده ام.

شیوه ای که من به وجود آورده ام نت نوگرافی نامیده می شود که به جای داده های  قابل اندازه گیری، با پست های آنلاین به مثابه گفتمان – دیالوگی تداوم دار بین افراد واقعی- سرو کار دارد.

  من به عنوان بخشی از یک مطالعه جاری در موضوع فناوری و اتوپیا، بیشتر از 14 هزار نظر مطرح شده در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده ام که در سال های 2018 و 2019 در فیس بوک، توییتر، ردیت و یوتیوپ ارسال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی؛ ابزاری برای اختلاف افکنی در میان آمریکاییان

شبکه های اجتماعی؛ ابزاری برای اختلاف افکنی در میان آمریکاییان