مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-04پزشكي

کاهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی مشهد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش قابل توجه آمار کودکان مبتلا به کووید 19 در مناطق زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون یکی از مراکز درمانی فعال در امر بیماران کرونایی بیمارستان اکبر بوده که خدمات رسانی به کودکان مبتلا به کووید 19 را دارد و بخش های مختلف این بیمارستان جهت خدمت رسانی به کودکان فعال است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تمامی بخش های بیمارستان اکبر مجهز است و خوشبختانه نه تنها هیچ کمبودی به لحاظ تخت، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی نداریم، بلکه کاهش قابل توجه آمار کودکان مبتلا به کووید 19 را داشته ایم.

وی با بیان اینکه از والدین می خواهیم که هیچگونه نگرانی به خود راه ندهند و فقط مراقبت کامل را از کودکان خود داشته باشند تا در این شرایط بحرانی خطری فرزندانشان را تهدید نکند، بیان کرد: توصیه مکرر ما بر عدم حضور تمامی گروه های سنی از جمله کودکان در محافل، مجالس، تجمعات و دورهمی ها است، زیرا همواره معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان است.

بدیعی تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر صورت گرفته در بیمارستان اکبر راه اندازی بخش CTSCAN این مرکز درمانی بوده و برنامه بعدی مان هم راه اندازی بخش MRI این بیمارستان است، خوشبختانه فضای موردنیاز موجود است و فقط باید پیگیر خرید دستگاه آن باشیم، اقدامات لازم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی مشهد

کاهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی مشهد