مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-04سياسي

کورسوی امید برای بیمه نشده های گردشگری و صنایع دستی


به دنبال نامه وزیر کار به مقام معظم رهبری درباره «ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» و اشاره این نامه به «تخصیص بیمه بیکاری به افرادی که از کرونا بیکار شده و بعضا بیمه بیکاری هم ندارند»، - به دنبال نامه وزیر کار به مقام معظم رهبری درباره ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم و اشاره این نامه به تخصیص بیمه بیکاری به افرادی که از کرونا بیکار شده و بعضا بیمه بیکاری هم ندارند ، معاون گردشگری با اطمینان گفت: آن دسته از فعالان گردشگری و صنایع دستی که بیمه ندارند، 100 درصد مشمول این طرح وزارت کار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ هفته گذشته درکه بیشتر آن ها از آبان ماه سال گذشته در بیکاری بلند مدتی به سر می برند و از مزایای بیمه نیز بی بهره اند و درآمد جایگزینی هم نداشته اند، این سوال مطرح شده است که چه سهمی از این حقوق بیکاری و طرح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهند داشت؟ بنا بر گزارش کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، کسب و کارهای گردشگری یکی از 14 رسته شغلی به شدت آسیب دیده از کرونا بوده اند.

آخرین ارزیابی های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز نشان می دهد میزان خسارت وارد شده به صنعت گردشگری از ویروس کرونا تا پایان شهریورماه به بیش از 30 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورسوی امید برای بیمه نشده های گردشگری و صنایع دستی

کورسوی امید برای بیمه نشده های گردشگری و صنایع دستی