مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-04سياسي

دوگانگی مواضع رییس جمهور در قبال تایید 20 دقیقه ای برجام و اقدام اخیر مجلس


مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از دوگانگی مواضع رییس جمهور در قبال تایید 20 دقیقه ای برجام و اقدام اخیر مجلس انتقاد کرد.

- حجت الاسلام صفدر پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تقدیر از رویکرد مجلسی در قبال استکبار جهانی و مبحث تحریم ها اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت انتظار چنین اقدامی می رفت و باید در مجلس گذشته این اقدام صورت می گرفت تا دشمنان یک گام جلوتر برنمی داشتند و تحریم ها ظالمانه را روز به روز بیشتر نمی کردند.

وی در ادامه یا اشاره به مواضع اخیر رییس جمهور علیه اقدام مجلس گفت: آقای روحانی باید با تدبیر بیشتر مانع از چند صدایی در این قضیه می شدند که متاسفانه چنین نشد.

مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدام مجلس راهکاری قانونی بود و باید در کشور همه از رییس جمهور تا آخرین شخص در دور افتاده ترین نقطه کشور مطیع قانون باشیم تصریح کرد: مذاکرات و ماحصل آن را در در برجام به چشم خود دیدیم  طعم آن را هم چشیدیم و مردم از دستاوردهای آن آگاه هستند.

پناهی با اشاره به این که مردم در سال های اخیر به خوبی معنای مذاکره را فهمیده ا ند و درک بسیار بالایی از آن دارند و تشخیص می دهند که مذاکره خوب و بد چیست تصریح کرد: وقت آن است که همه در کشور همصدا و تحت رهبری ولای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی مواضع رییس جمهور در قبال تایید 20 دقیقه ای برجام و اقدام اخیر مجلس

دوگانگی مواضع رییس جمهور در قبال تایید 20 دقیقه ای برجام و اقدام اخیر مجلس