مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-04پزشكي

رد پای اقتصاد در ابتلا به بیماری های واگیردار و غیرواگیردار


رییس دانشکاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شباهت وضعیت بهداشتی و درمانی کشورهای فارسی زبان بر ضرورت گسترش تعامل و همکاری های علمی بین این کشورها برای ارتقای سطح سواد سلامت جامعه تاکید کرد.

- رییس دانشکاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شباهت وضعیت بهداشتی و درمانی کشورهای فارسی زبان بر ضرورت گسترش تعامل و همکاری های علمی بین این کشورها برای ارتقای سطح سواد سلامت جامعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در وبینار بینالمللی سواد، آموزش و سلامت در کشورهای فارسی زبان، با اظهار امیدواری نسبت به اشتراک گذاری تجربیات کشورها در حوزه سلامت، برای میزبانی از پژوهش های مشترک کشورهای فارسی زبان در این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه اشتراکات فرهنگی و زبانی کشورهای فارسی زبان می تواند اثر مرزهای جغرافیایی را کمرنگ کند، گفت: شرایط بهداشتی و درمای کشورهای فارسی زبان مشابهت زیادی با یکدیگر دارد.

زالی با تاکید بر اهمیت همکاری های علمی بین کشورها گفت: پاندمی کرونا این درس بزرگ تاریخی را به همراه داشت که کنترل بیماری بدون همکاری بین کشورها محقق نمی شود.

نقش عوامل اجتماعی در سلامت افراد جامعه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد عوامل موثر بر سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای اقتصاد در ابتلا به بیماری های واگیردار و غیرواگیردار

رد پای اقتصاد در ابتلا به بیماری های واگیردار و غیرواگیردار