مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-04پزشكي

بهبود وضعیت کرونایی در اصفهان


آمار بیماری کووید 19 در اصفهان در 2 هفته نخست آذر امسال و با اعمال محدودیت های جدید گویای بهبودی وضعیت استان و برداشتن گام اساسی به سمت قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست که مسوولان و کارشناسان تاکید دارند ادامه این مسیر در گرو انجام پروتکل های بهداشتی برای روزهای آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آمار مربوط به ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در اصفهان از مرداد امسال روند صعودی و نگران کننده ای به خود گرفت و این خطه را در وضعیت قرمز و بحرانی قرار داد بطوریکه میزان موارد قطعی ابتلا به حدود 65 درصد از میان افراد مشکوک به کرونا و تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها به حدود 2 هزار و 200 نفر و در آستانه مرز شکنندگی بخش درمان استان رسید.

اما با مجموعه تدابیر و اقدامات انجام شده از جمله گسترش اطلاع رسانی و آموزش به مردم درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی، افزایش تولید ماسک سه لایه و عرضه مناسب آن، اعمال محدودیت های فعالیت برخی مشاغل و تردد داخل شهری و بین شهری، آمار بیماری کووید 19 از هفته نخست آذر روند کاهشی به خود گرفت.

تعداد کل موارد مثبت ابتلا به کووید 19 در استان اصفهان از یکهزار و 459 نفر در یکم آذر به 616 نفر در چهاردهم آذر و تعداد کل موارد بستری در بیمارستان ها در این مدت از 2 هزار و 60 نفر به یکهزار و 555 نفر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت کرونایی در اصفهان

بهبود وضعیت کرونایی در اصفهان