مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-04فناوري

اسرار ناشنیده 5 رمان معروف


عبارت «غرور و تعصب» در پایان رمان «سسیلیا»، نوشته «فنی برنی» رمان نویس انگلیسی چندین بار تکرار شده و تصور بر این است که جین آستین، عنوان محبوب ترین کتاب خود را از همین جا گرفته است.

- عبارت غرور و تعصب در پایان رمان سسیلیا ، نوشته فنی برنی رمان نویس انگلیسی چندین بار تکرار شده و تصور بر این است که جین آستین، عنوان محبوب ترین کتاب خود را از همین جا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: هر چند در عصر اینترنت و فضای مجازی، تعداد افراد کتاب خوان تا حد زیادی کاهش یافته است، اما هنوز هم هستند کسانی که می توان اصطلاح خوره کتاب را در مورد آنها به کار برد.

اما خوره کتاب بودن، فقط به معنای داشتن فهرست بی انتهایی از کتاب های در انتظار مطالعه نیست بلکه معمولا این گروه از افراد، علاقه مند به دانستن جزییات جالب درباره کتاب ها و نویسندگان موردعلاقه شان هم هستند.

غرور و تعصب ؛ رمانی با عنوان دزدی! عبارت غرور و تعصب در پایان رمان سسیلیا ، نوشته فنی برنی رمان نویس انگلیسی چندین بار تکرار شده و تصور بر این است که جین آستین، عنوان محبوب ترین کتاب خود را از همین جا گرفته است.

آستین، برنی را از نویسندگان مورد علاقه خود می دانست، بنابراین منطقی است که از این نویسنده الهام و تحت تأثیر او قرار گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرار ناشنیده 5 رمان معروف

اسرار ناشنیده 5 رمان معروف