مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 23:352020-12-03اقتصادي

نحوه بهره مندی از 8 خدمت غیرحضوری شده تامین اجتماعی؛ از هدیه ازدواج تا تکمیل سوابق


در راستای ایجاد سازمان تامین اجتماعی دیجیتال و بر اساس طرح 3070 که از نوزدهم آبان ماه کلید خورده قرار است تا بهمن ماه، دوشنبه هرهفته تعدادی از خدمات پرمراجعه این سازمان، - نحوه بهره مندی از 8 خدمت غیرحضوری شده تامین اجتماعی؛ از هدیه ازدواج تا تکمیل سوابق در راستای ایجاد سازمان تامین اجتماعی دیجیتال و بر اساس طرح 3070 که از نوزدهم آبان ماه کلید خورده قرار است تا بهمن ماه، دوشنبه هرهفته تعدادی از خدمات پرمراجعه این سازمان، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دسترس قرار بگیرد.

با اجرای این برنامه و غیرحضوری شدن 30 خدمت، 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاسته خواهد شد و به این ترتیب 70 درصد خدمات این سازمان غیرحضوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان خود خواسته است باتوجه به طرح 3070 و توسعه خدمات غیرحضوری آن دسته از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ثبت نام نکرده اند، از طریق نشانی eservices.

tamin.

ir و یا لینک مستقیم از سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی tamin.

ir نسبت به ثبت نام و ثبت شماره حساب بانکی اقدام کنند.

جزییات دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی در اولین دوشنبه دیجیتالی طرح 3070، دو خدمت پرداخت کمک هزینه ازدواج و استعلام تحت تکفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بهره مندی از 8 خدمت غیرحضوری شده تامین اجتماعی؛ از هدیه ازدواج تا تکمیل سوابق

نحوه بهره مندی از 8 خدمت غیرحضوری شده تامین اجتماعی؛ از هدیه ازدواج تا تکمیل سوابق