مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-03سياسي

معرفی سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی


معارفه سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی روز 5شنبه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس روز 5شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، امام جمعه اهل سنت بندرعباس و یکی از نمایندگان استان در خانه ملت برگزار شد.

حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در این مراسم با تجلیل از تلاش های حجت الاسلام ابراهیمی که به تازگی به عنوان امام جمعه شهرستان میناب منصوب شده است، حجت الاسلام رحمانی را به عنوان سرپرست واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی کرد.

وی همچنین در سخنان کوتاهی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام در ایجاد تنش و تفرقه میان ملت های مسلمان، خاطرنشان کرد: با وجود الگوی کاملی از اعتقاد راسخ به وحدت و تقریب میان مسلمانان یعنی رهبر فرزانه انقلاب، همگی ما باید متحد و یکپارچه باشیم تا دشمنان به خود اجازه توهین به مقدساتمان را ندهند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت سفر و تردد دانشجوهای خارجی برای آشنایی با واقعیت های حاکم بر ایران اسلامی، تصریح کرد: وارونه جلوه دادن واقعیت های درونی ایران به منظور القای تصورات باطل خود در اذهان جهانیان یکی از اهداف استکبار است که دانشگاه مذاهب اسلامی توانسته در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی

معرفی سرپرست جدید واحد بندرعباس دانشگاه مذاهب اسلامی