مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:452020-12-03سياسي

برگزاری 5 وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد


معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 5 وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 5 وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

علی طیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 و 98 به عنوان دبیر کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار فعالیت کرد.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی که ناشی از انتشار کرونا ویروس بوجود آمده است، این نمایشگاه برگزار نخواهد شد و سازمان ها به تمایل خودشان در این حوزه فعالیت خواهند کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان نیز از آموزش ها و فعالیت های خود در هفته پژوهش عقب نخواهد افتاد و به مناسبت این هفته، 5 وبینار آموزشی برگزار خواهیم کرد که علاقمندان می توانند به نشانی www.

kbstp.

ir مراجعه و در وبینارها ثبت نام کنند.

طیبی عنوان کرد: موضوعات تمامی این وبینارها، متناسب با سیاست ها و اهدافی است که پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5 وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری 5 وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد