مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-03ورزشي

صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند


فرنگی کاران کردستانی با قبول شکست از این بازار بزرگ ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باز ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امشب و در جریان دور برگشت رقابت های مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی تیم صبا نور کردستان بازی را به تیم بازار بزرگ ایران واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

فرنگی کاران کردستان که قبل از این بازی موفق به کسب یک پیروزی شده بودند امیدوار به برد در برابر تیم پرستاره بازار بزرگ ایران بودند و کشتی های در اوزان سبک را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

صبا نور کردستان در میانه راه این رقابت با نتیجه 4 بر 2 از حریف تهرانی جلو افتاد که ناگهان با اشتباهات داوری ورق به سوی حریف تهرانی برگشت و در نهایت این مسابقه در تعداد بردها 5 بر 5 مساوی شد و نماینده کردستان با شمارش امتیازها بازنده اعلام شد.

گفتنی است، بلافاصله پس از این رقابت اعتراض رسمی و کتبی کادرفنی صبانور کردستان به داوری کشتی جنجالی وزن 97 کیلوگرم این رقابت به سازمان لیگ ارسال شد و طبق گفته نصیرزاده رییس سازمان لیگ؛ مقرر شد فردا جلسه ای با حضور رییس کمیسیون داوری، سرپرست مسابقات، رییس سازمان لیگ و نماینده فدراسیون کشتی برگزار شود و فیلم کل مسابقه بررسی و رأی مربوط به مسابقه وزن 97 کیلو گرم را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند

صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند