مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-03اجتماعي

جریمه 3500 خودرو در طرح محدودیت های قزوین


معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، 2800 مجوز تردد در سطح استان قزوین صادر شده است، - ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، 2800 مجوز تردد در سطح استان قزوین صادر شده است، گفت: همچنین طی این مدت، 3500 خودرو متخلف با جریمه 200 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

علی فرخزاد در کمیته شورای ترافیک بیان کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت قزوین و براساس مصوبه ستاد کرونا استان، تردد خودروها با پلاک غیربومی ممنوع است و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعمال ممنوعیت ترددها همچنان از ساعت 21 شب تا چهار صبح خواهد بود، اظهار کرد: تردد شهر به شهر خودروها با پلاک های غیربومی در ساعت مقرر در سطح استان ممنوع بوده و اعمال قانون خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، 2800 مجوز تردد در سطح استان قزوین صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید مجوزهای صادر شده به مدت یک هفته دیگر برای تردد خودروها افزود: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد در فرمانداری ها و پلیس راه بررسی می شود، از فرمانداران این استان درخواست می شود با سخت گیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 3500 خودرو در طرح محدودیت های قزوین

جریمه 3500 خودرو در طرح محدودیت های قزوین